Všeobecné podmienky spoločnosti PLAYMAX
s.r.o.
na poskytovanie služby prístupu do siete Internet
PLAYMAX s.r.o., Stred 52, 017 01, Považská Bystrica vydáva tieto
Všeobecné podmienky na poskytovanie služby prístupu do siete Internet:
Čl.1 Úvodné ustanovenia
- PLAYMAX s.r.o. je oprávneným poskytovateľom verejnej telekomunikačnej
služby prístupu do siete Internet a ďalších služieb poskytovaných
prostredníctvom siete internet na základe registrácie alebo licencie vydanej
telekomunikačným úradom. http://www.teleoff.gov.sk/…ewpublic.php
- Služby Poskytovateľa podľa Všeobecných podmienok sú poskytované
prostredníctvom telekomunikačnej siete Poskytovateľa.
- Podmienky spolu so všetkými ostatnými zmluvnými dokumentmi vymedzujú
obsah zmluvného vzťahu medzi Poskytovateľom a Užívateľom, ktorý je
založený uzavretím príslušnej Zmluvy o pripojení medzi Poskytovateľom a
Užívateľom.
Čl.2 Podmienky na uzatvorenie Zmluvy
- Poskytovateľ uzatvorí Zmluvu s každým záujemcom, ktorý požiada
o jej uzatvorenie, predloží doklady preukazujúce totožnosť záujemcu a sú
vytvorené technické predpoklady na jeho pripojenie.
- Poskytovateľ nie je povinný prispôsobovať vybavenie počítača
stanoveným kritériám, ak počítač nespĺňa stanovené kritériá.
Čl.3 Predmet Zmluvy
- Predmetom Zmluvy je záväzok Poskytovateľa zriadiť pripojenie na
zabezpečenie prístupu do siete Internet a poskytovať Užívateľovi počas
trvania Zmluvy služby a plniť všetky ďalšie povinnosti tak, ako sú
uvedené v Zmluve.
- Záväzok Užívateľa platiť Poskytovateľovi za poskytovanie služieb
cenu podľa tarify a plniť všetky ďalšie povinnosti tak, ako sú vymedzené
v Zmluve alebo zo Zmluvy vyplývajú.
Čl.4 Obsah služieb
- Poskytovateľ poskytuje službu prístupu do siete Internet ako časovo a
dátovo neobmedzenú službu.
- Súčasťou služby nie je zabudovaná ochrana pred potenciálnymi hrozbami
proti Užívateľovi, ktoré vyplývajú z charakteru siete Internet, najmä
jej otvorenosti voči ostatným používateľom prístupu do siete Internet
kdekoľvek vo svete.
- Poskytovateľ uplatňuje na meranie a riadenie kvality prevádzky služieb
systém ROS Mikrotik v sekcii „Queue“ a na riadenie prístupu do siete
sekciu „Firewall“.
Čl.5 Zariadenia pre poskytovanie služieb
- Zariadenia Užívateľa sú jeho výlučným vlastníctvom po uhradení
faktúry.
- Pre užívanie služieb potrebuje Užívateľ funkčný a nainštalovaný
počítač spĺňajúci stanovené kritéria.
- Užívateľ sa zaväzuje riadne používať zariadenia Poskytovateľa,
nesmie ku koncovému miestu pripájať prístroje a zariadenia, ktoré
nespĺňajú požiadavky bezpečnostných, technických a právnych predpisov
platných v Slovenskej republike.
Čl.6 Práva a povinnosti zmluvných strán
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo vykonať na koncovom zariadení
Užívateľa antivírovú kontrolu, ktorá však nezaručuje, že zistí a
odstráni všetky víry na koncovom zariadení Užívateľa. Poskytovateľ nie
je povinný takúto kontrolu vykonať. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za
stratu dát na počítači.
- Užívateľ nesie zodpovednosť za zabezpečenie počítača tak, aby bol
chránený pred napadnutím počítačovými vírusmi a aby nemohlo dôjsť
k jeho šíreniu prostredníctvom elektronickej pošty alebo do iných
častí siete.
- Poskytovateľ je povinný, pokiaľ možno vopred a včas, oznámiť
Užívateľovi prerušenie, zmeny alebo nepravidelnosti v poskytovaní
služby.
- Užívateľ je povinný zabrániť používaniu služby spôsobmi, ktoré
sú protizákonné, v rozpore s dobrými mravmi alebo ktoré by mali za
následok zníženú kvalitu užívania služby pre ostatných
Užívateľov.
- Užívateľ sa zaväzuje, že počas búrky odpojí prívodný metalický
kábel internetu zo svojho zariadenia, t.j. sieťovej karty, routra a odpojí
zariadenia z elektrickej siete.
Čl.7 Cena
- Užívateľ je povinný zaplatiť cenu za používanie služby
v pravidelných opakovaných platbách na každé obdobie a má právo zvoliť
si spôsob platby a obdobie dohodou zmluvných strán. Posledným dňom
splatnosti ceny je 20.deň po začiatku obdobia, ak nie je v zmluve alebo na
faktúre uvedené inak. Všetky platby je Užívateľ povinný riadne a včas
uhrádzať Poskytovateľovi. Zaplatením riadne a včas sa rozumie deň
pripísania úhrady v plnej výške na účet poskytovateľa.
- Poskytovateľ je oprávnený vystaviť faktúru aj v súvislosti so zmenou
dátumu fakturácie, zmenou poskytovaných služieb, zmenou tarify,
z administratívnych príčin alebo iných odôvodnených prípadoch/napr.
fakturácia zmluvnej pokuty/bez predchádzajúceho upozornenia. Užívateľ je
povinný uhradiť takúto mimoriadnu faktúru v lehote splatnosti na nej
uvedenej.
- Užívateľ nemá právo robiť akékoľvek zrážky alebo zmeny cien alebo
platieb.
- V prípade ukončenia zmluvy sú cena za pripojenie a iné jednorazové
platby nevratné.
- Poskytovateľ môže písomne , výzvou cez sieť PLAYMAX alebo formou SMS
upozorniť Klienta (ďalej len „upomienka“) na jeho povinnosť zaplatiť
dlžnú čiastku v prípade, ak Klient neuhradil cenu Služieb vyúčtovanú
faktúrou v lehote jej splatnosti, pričom Poskytovateľ zároveň upozorní
Klienta na možnosť odstúpenia od Zmluvy, Poskytovateľ je oprávnený
účtovať za zaslanie upomienky poplatok vo výške 3 EUR.
- Pre služby s viazanosťou je poskytnutá zľava na mesačný, prípadne
inštalačný poplatok. V prípade ukončenia zmluvy pred dohodnutou dobou, je
Užívateľ povinný poskytnutú zľavu doplatiť.
- Ak Užívateľ podpíše zmluvu počas platnej akcie, plynú mu všetky
výhody spojené s platnou akciou. Pri podpise zmluvy bude aktuálna akcia
uvedená na Zmluve.
Čl.8 Odstraňovanie porúch
1. Užívateľ je povinný oznámiť Poskytovateľovi každú poruchu ihneď
po jej zistení a poskytnúť súčinnosť pri jej odstraňovaní. V prípade,
že za vznik poruchy je zodpovedný Poskytovateľ, je povinný ju odstrániť
v najkratšom možnom čase najneskôr do 48 hodín na základe oznámenia
Užívateľa o poruche. Táto povinnosť však platí len vtedy, ak
odstránenie poruchy spočíva výlučne na technických a personálnych
kapacitách Poskytovateľa s tým, že v ostatných prípadoch určí
Poskytovateľ primeranú lehotu podľa povahy danej poruchy. Ak porucha vznikla
v sieti a Užívateľ za ňu nie je zodpovedný, Poskytovateľ ju odstráni
bezodplatne a na svoje náklady. Ak je za poruchu zodpovedný Užívateľ, je
povinný zaplatiť cenu neoprávneného výjazdu poplatok vo výške 10 EUR. Ak
Užívateľ protiprávne znemožňuje odstránenie poruchy, ktorá sa týka
viacerých užívateľov, Užívateľ je zodpovedný za všetky škody
spôsobené Poskytovateľovi v tejto súvislosti.
Čl.9 Pozastavenie poskytovania služieb
- Akékoľvek porušenie Všeobecných podmienok Užívateľom je považované
za porušenie Zmluvy a Poskytovateľ je z tohto dôvodu, ako aj z dôvodu
iného zneužitia služby, oprávnený pozastaviť alebo obmedziť poskytovanie
služieb .Poskytovateľ je povinný o tom následne informovať Užívateľa.
Ak Užívateľ zabezpečí nápravu a zaplatí cenu za znovu pripojenie podľa
tarify Poskytovateľ na základe jeho žiadosti v primeranej lehote obnoví
poskytovanie služieb v pôvodnom rozsahu.
- Poskytovateľ je oprávnený dočasne pozastaviť alebo obmedziť
poskytovanie služieb bez toho, aby sa to považovalo za porušenie Zmluvy
v potrebnom rozsahu z dôvodu verejnej bezpečnosti, prípadov vyššej moci,
rozhodnutia príslušného orgánu pre výkon opráv a prác potrebných pre
prevádzku.
- Poskytovateľ je oprávnený pozastaviť alebo obmedziť poskytovanie
služieb, ak Užívateľ riadne nezaplatí splatnú cenu alebo iný záväzok
voči Poskytovateľovi, ani do 7 dní od doručenia upomienky zo strany
Poskytovateľa, až do času úplného uspokojenia celej dlžnej sumy a
zaplatenie ceny za znovu pripojenie . (poplatok vo výške 10 EUR).
- Poskytovateľovi patrí cena za poskytovanie služieb v celom rozsahu aj
v prípade, že Poskytovateľ pozastaví alebo obmedzí poskytovanie služieb
z dôvodu porušenia Všeobecných podmienok a to po celý čas, kedy bude
poskytovanie služieb pozastavené alebo obmedzené, s výnimkou pozastavenia
služieb z dôvodu vykonania prác potrebných pre prevádzku.
Čl.10 Zodpovednosť za škodu
- Poskytovateľ je zodpovedný za súlad služieb so Zmluvou a technickými
požiadavkami vyplývajúcimi z príslušných právnych predpisov, avšak len
po rozhrania siete.
- Poskytovateľ je zodpovedný za škodu len v prípadoch, keď bola
spôsobená úmyselným porušením povinností Poskytovateľa zo Zmluvy.
- Užívateľ berie na vedomie, že poskytovateľ nenesie zodpovednosť za
obsah a využitie služieb alebo za informácie prístupné a používané
prostredníctvom služieb a ani za prenos údajov a dát prostredníctvom siete
Internet. Poskytovateľ nezodpovedá za škody a iné ujmy, ktoré vznikli
Užívateľovi a súvisia s obsahom a bezpečnosťou
prepravovaných dát.
- Poskytovateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú nevhodnosťou počítača a
nezodpovedá ani za jeho funkčnosť alebo prevádzku.
Čl.11 Zmena zmluvy
- Zmluvné strany môžu dohodou zmeniť rozsah poskytovaných služieb,
spôsob platby a obdobie. Užívateľ je oprávnený písomne alebo
elektronickou poštou zo svojej mail adresy požiadať o vykonanie zmeny podľa
aktuálnych možností Poskytovateľa.
- Poskytovateľ je oprávnený písomne alebo na mail adresu oznámiť návrh
na zrušenie poskytovania niektorej zo služieb, doterajšieho spôsobu platby
alebo obdobia najneskôr 30 dní pred nadobudnutím účinnosti takéhoto
zrušenia a zároveň je povinný poskytnúť Užívateľovi možnosť voľby
z ostatných služieb, spôsobov platby alebo období ,Užívateľ má právo
z tohto dôvodu vypovedať zmluvu v časti týkajúcej sa poskytovania
služieb, ak s navrhovanou zmenou nesúhlasí, najneskôr však doručením
písomnej výpovede 10 dní pred nadobudnutím účinnosti takéhoto zrušenia,
alebo si zvoliť inú službu, spôsob platby alebo obdobie v rovnakej lehote.
Výpovedná lehota v takomto prípade uplynie nadobudnutím účinnosti
takéhoto zrušenia.
- Zmluva sa mení aj zmenou Všeobecných podmienok a tarify podľa
č.12 Všeobecných podmienok. Zmluva sa považuje za zmenenú nadobudnutím
nových alebo zmenených Všeobecných podmienok alebo tarify.
- Na zmenu podľa čl.11.2 a 11.3 Všeobecných podmienok sa nevyžaduje
písomná forma s podpismi zmluvných strán.
- K zmene osoby Užívateľa môže dôjsť len na základe písomného
dodatku k zmluve. Podmienkou uzavretia dodatku k Zmluve, ktorým sa mení
osoba Užívateľa je, že ku dňu prevodu všetkých práv a záväzkov
vyplývajúcich z uzavretej Zmluvy sú voči Poskytovateľovi uhradené všetky
splatné pohľadávky. Na uzavretie takéhoto dodatku nemá Užívateľ právny
nárok a je možný len so súhlasom Poskytovateľa.
Čl.12 Zmena Všeobecných podmienok a tarify
- Poskytovateľ si v súlade so Zákonom č.195 §
39 o telekomunikáciách v znení neskorších predpisov vyhradzuje právo
jednostranne zmeniť všeobecné podmienky alebo tarifu vydaním nových . Ak
ich Poskytovateľ vydá je povinný najneskôr jeden mesiac pred dňom
nadobudnutia ich účinnosti písomne alebo elektronickou poštou o tom
upovedomiť Užívateľa.
- Ak Užívateľ nesúhlasí s novými Všeobecnými podmienkami alebo
tarifou ma právo z tohto dôvodu vypovedať Zmluvu v časti týkajúcej sa
Poskytovania služieb, najneskôr však doručením písomnej výpovede
Poskytovateľovi 10 dní pred nadobudnutím účinnosti nových Všeobecných
podmienok alebo tarify. Výpovedná lehota v takomto prípade uplynie ku dňu
nadobudnutia účinnosti nových Všeobecných podmienok alebo tarify.
Čl.13 Trvanie a zánik Zmluvy
- Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú a je platná dňom podpisu obidvoma
zmluvnými stranami a účinná dňom začatia poskytovania služby. Ak bola
zmluva uzatvorená na dobu určitú (viazanosť zmluvy) a Užívateľ nepožiada
pred uplynutím tejto doby o nové predĺženie na dobu určitú (predĺženie
viazanosti), bude zmluva automaticky po skončení viazanosti zmenená na zmluvu
s dobou neurčitou (bez viazanosti).
- Užívateľ a Poskytovateľ sú oprávnení vypovedať Zmluvu aj bez udania
dôvodu, pričom výpovedná lehota je jeden mesiac a uplynie posledný deň
mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej
zmluvnej strane. Výpoveď sa považuje za doručenú 7.deň po odoslaní na
poslednú známu kontaktnú adresu Užívateľa alebo do sídla Poskytovateľa.
Po dobu plynutia výpovede je Poskytovateľ oprávnený účtovať
Užívateľovi cenu za poskytovanie služieb a iné ceny a platby podľa
Zmluvy.
- Poskytovateľ je oprávnený vypovedať Zmluvu z dôvodu porušenia
čl.6.4 a čl.7.1 Všeobecných podmienok s okamžitou platnosťou.
- V prípade, že Užívateľ využije akciovú ponuku, ktorá je
poskytovaná s viazanosťou, je Užívateľ povinný dodržiavať dobu
viazanosti. V prípade, že sa Užívateľ rozhodne ukončiť zmluvu pred
dohodnutým termínom, je povinný finančne vyrovnať rozdiel medzi akciovou a
aktuálnou cenou služby a cenou za zriadenie, platnou v deň podpisu
zmluvy.
- V prípade ukončenia zmluvy, je Užívateľ povinný vrátiť Zariadenie,
ktoré mu bolo poskytnuté Poskytovateľom v stave zodpovedajúcom
opotrebovaniu. V prípade poškodenia zariadenia ju Užívateľ povinný
poškodené zariadenie nahradiť.
Čl.14 Komplexnosť Zmluvy
1. Zmluva predstavuje jediný a úplný dohovor zmluvných strán, pričom
nahrádza všetky ostatné ústne i písomné dohovory ohľadne otázok
dotýkajúcich sa predmetu zmluvy.
Čl.15 Spoločné a záverečné ustanovenia
- V súlade s ustanovením § 262 ods.1 Obchodného zákonníka sa
zmluvné strany dohodli ,že ich záväzkový vzťah upravený touto Zmluvou sa
popri ustanoveniach Zákona riadi Obchodným zákonníkom a spravuje sa v plnom
rozsahu právnym poriadkom SR, a to aj v prípade, že Užívateľ je
cudzincom.
- Zmluva sa vyhotovuje v dvoch origináloch, každá strana obdrží jeden
originál.
- Užívateľ svojim podpisom na Zmluve potvrdzuje ,že si Všeobecné
podmienky a ostatné zmluvné dokumenty pozorne prečítal a všetky ustanovenia
sú mu jasné a zrozumiteľné.
- Súhlas účastníka zmluvy so spracovaním osobných údajov je
neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
- Tento dokument tvorí neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.